Stichting Werkatelier Simpel & Puur

Sinds oktober 2021 is ons atelier niet alleen een atelier waar o.a. workshops gegeven worden, maar ook een werkatelier in de vorm van een dagbesteding. Hier kunnen mensen terecht met een afstand tot de arbeidsmarkt. Op deze manier creëren we een gelijke plek binnen de maatschappij door ieder zijn / haar kwaliteiten op de juiste manier in te zetten binnen een bedrijf. Een werkplek waar geen etiket opgeplakt wordt en waar iedereen medewerker en/of collega wordt genoemd.

Met mijn grote liefde en passie voor creatief bezig zijn en het werken met mensen komt alles in het atelier van Simpel & Puur samen. Simpel & Puur is van ons allemaal.

De medewerkers van het werkatelier hebben uiteenlopende hulpvragen. Het werkatelier van Simpel & Puur combineert verschillende doelgroepen in één dagbesteding. Dat wil zeggen dat mensen met verschillende achtergronden en problemen in ons werkatelier terecht kunnen. Het werkatelier van Simpel & Puur is gericht op volwassenen:

• met een verstandelijke beperking
  • met een niet aangeboren hersenletsel
  • met een psychische hulpvraag
  • met autisme